Підсумкове заняття підлітків-інстуркторів «Школи Лідер»
Центру позашкільної роботи
«Моє майбутнє»

В травні 2018р. у Центрі позашкільної роботи відбулося підсумкове заняття підлітків-інструкторів «Школи Лідер» за модулем «Моє майбутнє». На занятті, за допомогою різних вправ та рольових ігор, підлітки-інструктори визначали «складові щасливого життя», «будинок своєї мрії» та за допомогою вправи «Я тепер, я через 5р..., я через 10 р…» заглядали у своє майбутнє…Також визначали «Кодекс підлітка-інструктора» та підвели підсумок «есе про тренінг». Підбивши підсумки всі підлітки-інструктори отримали подяки за активну участь у навчанні з питань попередження тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, ВІЛ/СНІДу та запровадження здорового способу життя серед своїх однолітків.

/Files/images/ЛЫ.jpg

/Files/images/ЛЫ1.jpg

/Files/images/ЛЫ2.jpg

ЗБІР ЛІДЕРІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ПАДІЮНІ

25 листопада 2017 року в Закарпатському обласному палаці дитячої та юнацької творчості ПАДІЮН вже не вперше зібралися лідери учнівського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів з різних районів Закарпаття, де одними з учасників були лідери учнівського самоврядування Хустського районного Центру позашкільної роботи «Учнівська республіка»: Цифра Іван – президент «Учнівської республіки», учень Велятинської ЗОШ І-ІІІ ст., Довгій Ангеліна – пермєр-міністр, учениця Монастирецького НВК, Довганич Валерія – член міністерства культури та дозвілля, учениця Липчанаської ЗОШ І-ІІІ ст. та координатор учнівського самоврядування, методист Центру позашкільної роботи Наталія Угляй.

/Files/images/збр.jpg

/Files/images/збр1.jpg

Під час проведення грандіозного збору лідери ознайомились та поділилися власним досвідом із різних напрямків діяльності учнівського самоврядування. Згідно програми спочатку відбулись перевибори, де за посаду президента області змагались аж 15 претендентів і за кількістю набраних голосів перемогла представниця з Ужгородської гімназії. Для лідерів був організований тренінг журналістом, ведучою новин на каналі «Тиса» – Лошак Мар’яною та заступником голови правління Всеукраїнського фонду «Сереце до серця» – Сидор Яною.
З координаторами учнівського самоврядування проведено нараду на якій обговорювались різні питання щодо планування роботи самоврядування на 2017-2018 н.р.
Учасникам заходу було цікаво та пізнавально. Всі дістали багато нової інформації та масу позитиву.

10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров’я

/Files/images/Лідер Картинка.png Психічне здоров'я має першочергове значення для особистого благополуччя, підтримки здорових сімейних відносин і здатності кожної окремої людини зробити внесок в життя суспільства. І повірте, фізичне здоров'я неможливе без психічного здоров'я.
В Україні Всесвітній день психічного здоров'я відзначають з 1992 року.

Школа «ЛІДЕР»

/Files/images/Ми за здоровий спосіб життя.jpg

Керівник – Стасик Іванна Іванівна.

Вихованці – підлітки – інструктори, активісти шкіл Хустського району.

Робота школи «Лідер» - участь вихованців у тренінг-курсі
«Сприяння просвітницькі роботі «Рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»; модульне навчання підлітків – інструкторів.

Серед модулів визначено такі:
1. Модуль «Спілкуємо ся й діємо»
Мета: ознайомити підлітків із основними положеннями теорії cпілкування, і на основі цієї інформації допомогти сформувати навички ефективної взаємодії.
2. Модуль «Твоє життя твій вибір»
Мета: надати знання та сформувати усвідомлення цінності здоров’я, відповідального до нього ставлення; напрацювати уміння та
навички реалізації здорового способу життя, протистояння спокусі та соціальному тиску.
4. Модуль «Прояви турботу і обачливість»
Мета: підвести підлітків до ро зуміння то го, що ВІЛ/СНІД, ІПСШ, непланована вагітність — це поведінкові ускладнення, запобігти яким можна через формування навичок відповідальної поведінки.
5. Модуль «Знаємо та ре алізуємо свої права»
Мета: формувати правовий світогляд підлітків, який охоплював би систему теоретичних знань про права, і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків з реалізації своїх прав у житті.
6. Модуль «Моє майбутнє»
Мета: сформ вати в учас ників бачення власних можливостей та конкретних дій що до успішної життєвої самореалізації, а також мотивацію до активних дій з реалізації просвітницької діяльності серед однолітків.
Результат роботи школи «Лідер» - ознайомлення учнів з базовими положеннями теорії спілкування, формування навичок ефективної взаємодії; надання знань та формування умінь й навичок реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров'я, протистояння спокусі та соціальному тиску; сприяння формуванню правового світогляду підлітків; усвідомлення учнями того, що ВІЛ, СНІД, ІПСШ, незапланована вагітність – це поведінкові ускладнення, запобігти яким можна через формування власних навичок відповідальної поведінки.
Завдання школи «Лідер»:
Ø Формувати в учнів вміння працювати в команді.
Ø Розвивати навички активного слухання, ефективного спілкування та відповідальної поведінки.
Ø Навчити підлітків визначати життєві цінності, сформувати в них відповідальне ставлення до власного здоров'я та власних вчинків.
Ø Розкрити причини вживання наркотичних речовин і показати негативні наслідки їхньої дії на організм підлітка, впливу на сімейне та суспільне благополуччя.
Ø Навчити учнів оцінювати ситуації ризику, приймати відповідальні рішення та протистояти соціальному тиску.
Ø Ознайомити підлітків з їх правами та обов'язками, з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини, законодавчих актів України.
Ø Формувати навички правомірної поведінки, вчити підлітків діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права.
Ø Надати інформацію про стать, статеві стосунки, психофізіологічні зміни, пов'язані з процесом дозрівання; про шляхи поширення та наслідки ВІЛ, СНІД та ІПСШ.
Ø Формувати і підлітків толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих.
Ø Надати практичні рекомендації підліткам щодо організації просвітницької роботи серед однолітків.

План
організації просвітницької роботи підлітків – інструкторів
на І півріччя 2017 – 2018 н.р.

Зміст роботи Термін проведення Цільова аудиторія Відповідальні
1. Проведення тренінгового заняття на тему: «Здоров’я – найбільша цінність» Жовтень Учні середньої ланки Підлітки - інструктори
2. Проведення тренінгового заняття на тему: «Що означає бути толерантним» Листопад Старшокласники Підлітки - інструктори
3. Проведення тренінгового заняття на тему: «Небезпечний вірус що руйнує життя» Грудень Старшокласники Підлітки - інструктори
Кiлькiсть переглядiв: 1483

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.